.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوري اسلامي 2 شنبه

* عليرغم اعتراضات فراوان، جريان برپائي كنسرت زنان ادامه دارد. به گزارش شفاف، گروه "آواي شورانگيز" به سرپرستي آوا پازوكي فردا در سالن اصلي فرهنگسراي نياوران كنسرت موسيقي سنتي ايراني ويژه بانوان برپا مي‌كند. اين قبيل اقدامات در دولت‌هاي گذشته توسط اصولگرايان تقبيح مي‌شد ولي اكنون با سكوت و حتي حمايت آنان برگزار مي‌شود!
* عربستان سعودي در زمينه وارد ساختن زنان به اين عرصه از ايران هم جلو زده است. روزنامه الوطن چاپ رياض گزارش داد نخستين تئاتر زنان در عربستان سعودي به نمايش درآمد. اين تئاتر با نام "مسيار كوووم" توسط كميته زنان انجمن فرهنگ و هنر منطقه نجران در جنوب عربستان سعودي برگزار شد. تمامي بازيگران اين تئاتر را زنان تشكيل مي‌دهند. ماجراي اين تئاتر نيز، ازدواج شخصي به نام مسيار است.
* سعيد حداديان از مداحان تهران در يكي از مراسم‌هاي اخير خود از بازگشت تعدادي از خوانندگان لس آنجلسي انتقاد كرد. به گزارش مشرق، وي در شب ميلاد امام حسين(ع) در هيئت مهديه امام حسن(ع) در بخشي از سخنان خود با اشاره به ماجراي بازگشت تعدادي از خوانندگان لس آنجلسي به كشور، اسفنديار رحيم مشايي را پيگير بازگشت آنان دانست و گفت: درحالي كه مي‌شنويم برخي خوانندگان لس آنجلسي درحال بازگشت به كشور هستند، به برخي مداحان هم مي‌‌گويند كه بايد از فلان امامزاده‌ها برويد. وي افزود: به گونه‌اي اوضاع درحال چرخش است و عده‌اي درحال وارونه كردن وضعيت هستند. حداديان سپس با كنايه گفت: تا ما مداحان در ايران هستيم قدر ما را بدانيد چرا كه مي‌خواهند خوانندگان لس آنجلسي را به ايران بياورند و ما را به لس آنجلس بفرستند! در همين حال، شفاف از ورود يك خواننده لس‌آنجلسي ديگر به تهران خبر داده است.
* به گزارش البرز به نقل از مشرق، پس از تشكيل جلسات هيأت سه نفره بررسي پرونده اتهامي محمدرضا رحيمي درباره مفاسد اقتصادي، جمع بندي آقايان رئيسي، اژه‌اي و خلفي اين بوده كه مدارك ارائه شده براي احضار رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور كفايت نمي‌كند. براساس اين گزارش، با مدارك موجود در پرونده رحيمي شايد بتوان افراد عادي را به دادگاه جهت بازپرسي احضار كرد اما مدارك قضايي براي احضار معاون اول رئيس‌جمهور بايد مستندتر و بيشتر از مدارك موجود باشد. رئيس‌جمهور در مصاحبه اخير مطبوعاتي خود در پاسخ به اين سوال كه رسيدگي به اتهامات معاون اول شما در چه مرحله‌اي است، گفته بود: من به رئيس دستگاه قضا توصيه مي‌كنم با سرعت به شكايت رحيمي درخصوص افتراي چند نماينده مجلس به وي رسيدگي كند تا مردم احساس امنيت كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.